28+5 günlük hamileyim bebeğimin kalbinin çevresinde şu toplanmış çocuk kardiyolojiyede gidiyorum fetal eko için 2 mm di su iki hafta önce şimdi 3mm olmuş bizim gibi bi durum yaşayıp sağlıklı dogum yapan varmı lütfen deneyiminiz varsa paylaşırmısınız?