ipekk Kızlar merhaba 11+1 den itibaren ultrason ölçümlerinde bebeğinizin Crl si kaçtı biliyor musunuz? Ben bunu sormayı unuttum ve ultrason kağıdı yerine cd almıştık açamıyorum şuan merak ettim ☺️🌸
Ciara93 deletedmom28 bilmiyor belli ki kıyaslama için değil de Bilgi edinmek için sormuş anladığım kadarıyla, ipekk internetten bakabilirsin ortalama sonuçlara. Bizim söylediğimiz rakamlar seni tatmin edecek mi 😄
ipekk deletedmom28 hayır bilmiyorum ama ikili tarama için küçük olduğundan dolayı doktorumuz 5 gün erteledi randevumuzu.Dolayısıyla gidince soracağım
ipekk Sedayznn kullandığımız bu uygulamalarda hafta hafta cm ve gram bilgileri veriliyor ve sanırım aralıkları cok geniş tutarak fazla veriyorlar rakamları.8 haftalıkken gittiğimde öyle gelmişti sonuçlar.O nedenle tekrar bilgilenmek istedim teşekkür ediyorum size☺️🌸
ipekk Ciara93 tatmin olmak için sizin rakamınıza ihtiyacım yok iyiki.☺️ Sebebini açıklayarak sorduğumu düşünüyorum rahatsız olduysanız yazmazsınız sevgiler
Ciara93 ipekk bizim vereceğimiz rakama ihtiyacınız var ki sordunuz öyle değil mi ? Ayrıca rahatsız olmadım olsam evet yorum yazmazdım. Gayet iyi niyetle yazılmış bi yorumu bile evire çevire istediğiniz gibi yorumluyorsunuz. Size mutlu günler 😉
ipekk Arzuu34 ne güzel☺️ bizimde 5 gün erteledi 11+1 de gitmiştik.İnşallah hayırlı sonuçlar alırsınız