Sltann Arkadaşlar birşey soracağım İŞKUR üzerinden 6 aylık bir işe girdiniz diyelim Doğumdan önce Doğum yapınca mesala 3 ay kalıyor sözleşme o 3 ayın maaşını ala biliyormuyız bilgi olan veya işkurda çalışan bir arkadaşımız varsa iletişime geçer mi lütfen