zehranurr Kızlar adet takibi uygulamaları ile hamile kalan oldu mu? perio uygulamasında ki yumurtlama tarihime göre denemiştik ilk seferde oldu çok şükür. Hamile kalmak isteyenler varsa belki fikir olur
Kumru_ [silindi] Bende FLO kullanıyordum gerçekten tahminleri yüzde doksan dokuz doğru diyebilirim ☺️
[silindi] Benimki olmadı 😂😂 gösterdiği tarihten 5-6 gün sonra yumurtlamam olmuştu😂 ovulasyon sağolsun🤪🤪