MotherofYusuf senin bebeğin de aşağıdaymış canım bu yüzden baskı yapıyo büyük ihtimalle. Bende 36 dayım ama bebeğim aşağıda değil bi baskı hissetmiyorum sadeteçok hareketli olduğu zamanlarda ayaklarıyla vuruyo çişim çok az olsa bile zanki 1 ay tutmuşum gibi baskın geliyo su olsa denildiği gibi tutamazsın ansızın geliverir 🤭