Buse789 için içini yiyecekse git çünkü ben gece uyumadım esimde bisey yoktur falan dedi ama ilk kez midem bulanmadan yemek yedim bide iyice stres yaptım kasigim ağrıdı o korku yetti sabah gittim içim rahat etti ama yerleşme oluyo bisey oluyo her zaman kötü bisey demek değil çünkü benm ilk atlattığım kanamayı görsen bebek kesin düştü derdin ama sağlıklı şükür Allaha emanet işte Rabbim ne derse o inşallah bisey yoktur seninde hayırlısıyla kucagimiza alalim