Dsa o benle konuştu direk haklısın dedi özür dilerim dedi bir daha bişey alma ne zaman istiyosan o zaman geç evlerine istiyosan hiç geçme dedi. Taşınıcaz burdan sabret evimiz bitsinde dedi . Bana kızmasının sebebi evdeki eşyalara zarar verip öfkeme hakim olamamamış ilk baştan keşke bak canım ben annene çok kırıldım diye kendisiyle oturup konuşsaymışım