Sevinc24 Uyusmamanız acıyı hissetmeniz imkansız korkmayın.Evet hareketleri vs seziyorsunuz ama o anda konuşun başınızda hemşire olacak sırf sizinle ilgilenen onlar muhabbet edin ve şey şeklinde düşünün bebeğim içimde hareket ediyor sanki öyle bir durum gibi hissedin inanın kısa sürüyormuş zaten bebek çıkıp yanağınıza konulunca gerisi hıp hızlı geciyor ki daha uzun işlem olmasına ragmen ama onları hiç umursamayacaksınız bir an önce onun yanına gitme isteği ile 😊