Nimet-efebspnr38 herkes aynı düşünceyi savunuyor fakat madem öyle neden 4 baklava yedirmiyorlar onun yerine hiç düşündünüz mü biz o sıvıyı ictigimzde işlenmemiş glikoz içiyoruz ve bazı doktorlar bunun plasentaya geçebileceği kanısında eğer iyi araştırma yaparsanız savunmayan doktorlar da var tabi ki gebelikte diyabet riskli eğer doktorunuz yaptırın diyorsa yaptırilabilir ben kendim hemsireyim evde kontrol etme taraftarıyım hiç yaptırmayı düşünmüyordum kendi doktorum da açlık ve tokluk ölçturdu düşük çıktığı için evde ölçmeme de gerek kalmadı
Bkaya58 sizin izin bir şey diyemiyorum doktorunuz gerekli gördüyse tamamen size kalmış Allah korusun gebelik diabeti de çok riskli umarım bir şey çıkmaz