Merhaba kızlar, 7+1 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim kalbini dinledik şükür herşey yolunda fakat benim tek sıkıntım karnımda ve bacaklarımda sancı oluyor adet gibi ve peçeteye her silişimde lekelenme görüyorum. Bugün iğnede vuruldum progeston ilaçta kullanmaya başladım. Bu durumu yaşayanınız Car mı lekelenmeleriniz oldu mu?