Austosprensi_ Kızlar selam Cok büyük göğüslü değilim normal hamileliğin verdiği dolgunluk var ama goguslerimin altı pişik oldu kasıntıdan ölüyorum kipkirmizi her gün duşa girmeme rağmen neden böyle oldu yaşayan var mi
Shyla_ktlu Austosprensi_ benimkide pişik değilde böyle minik sivilce gibi şeyler var 🤷♀️ Kaşınıyo sütyendende nefret ettim daha çok canm yanıo
Zehraaa98 Austosprensi_ benımde ınanılmaz pişik kızarık hafıf kasıntı var ben her duş sonrası meme ucuma ve yara yerlere kantaron yagı ya da tatlı badem yagı sürüyorum cok iyi gelıyor denemelısın
Fatosef Austosprensi_ valla benim de pişik oldu terliyor hep sutyen takınca geçti şükür. Sutyen takmayınca direk katlanıp altı pişik oluyor.
Umuhn Benim büyük 😊 evdede sütyen takmayinca maalesef sıcaklarda da pişik oluyo duş aldıktan sonra kurutup güzelce bebek pudrasi döküyorum uzanıyorum hemen geciyo
Austosprensi_ Umuhn pudra da var denicem birazdan ağustos doğum yapicam valla yazın tahmin edemiyorum durumu
Ecrinveannesi78 Austosprensi_ Benimde aynı şekilde ama artık kızım mideme baskı yaptığı için evde ve geceleri sütyen kullanmıyorum iyice baskı oluyo gibi hissediyorum. Kesinlikle bebe yağı tavsiyemdir. Pişik olduğunda gögsümün altı kaşınıyor kızarıyor bebe yağını 2 3 kullanımda çok faydasını gördüm
Austosprensi_ Ecrinveannesi78 kuzum bebe yağı aşırı kaşıntı yaptı bende ozellikle hamilelik te cildim hassaslaştı deodorant kullanirken bile cekine cekine kullanıyorum dogal icerikli olanindan ne sıksam napsam kaşıntı yapıyor bebe yağını şöyle kullanıyorum kuru cildime degil duştan cikmadan bütün vücudu yagliyorum bi durulama yapıyorum nemli bırakıyorum ama özellikle göbüş basen bel catlak olacak yerleri
Yusufaras81 Austosprensi_ aahhh canım bende aynı dertten müzdaripim zaten büyüktüler çokta değil ama hamilelikte daha da büyüdüler pişik oldular altı ve orta kısmı çokta kaşınıyor bebek pudrası varya onu kullanmanı tavsiye ederim ben O şekilde rahatlıyorum kuru tutuyor rahatlıyorum
Austosprensi_ Yusufaras81 teşekkür ederim canım simdi pudralayacagim mahf oldum pisik kremi de belki çözüm olabilir sudocrem falan