Bende çok korkuyorum perşembeye kadar doğmassa suni sancı verecek doktorum
Ilk doğumumda açılmam ilerlemeyince suni sancı aldım ve çok zordu normal sancıdan bin katı sancı çekiyorsun oğlumun boynuna kordon dolanmıştı sezeryana alacaklardı ama son bi uğraşla normal doğum yaptım şimdi de çok korkuyorum yine aynısı olcak diye 😔 rabbim yardımcımız olsun sağ salim kavuşalım yavrularımıza 🙌🏻