Elfsndkl Kızlar ben 31+2 deyim ve plates topuyla ara ara yoga yapıyorum.Bu seferde açılma olurda erken doğum olur diye korkuyorum. Ama iyi geliyo bazen sırt ve bel ağrılarım için . Sizce erken mi başlamışım önerileriniz nedir yardımcı olur musunuz?