bsrdgn bu ileride ve yükselmeye devam ederse bi süre sonra elde ve aykata kaşıntı yapiyo doktor farkli testler yapar heoatit b tasiyiciliginiz var mi bu arada ? Hamileyseniz farkli tedaviler yaparlar ben sadece geciriyo diye suphe gecirdm o bile yipratti bebegi 38 li haftalarda almamiz lazım filan dendi bizde genetik kuzenim de geçirdi cok zordu ama şuan çok çok iyi safece yilda 1 kere kontrol yapiyo tam olarak neyinizin olduğu ortaya cikmasi lazım ama geçici biseydir umarim