Sinem1991 evet canım benim de ilk , benim de güzel geçiyor çok şükür ama sabahları azcık bulantım oluyor 😍 bugün kalp atışını duydu doktor ama ben duyamadım , devlet hastanesine gitmiştim pandemi süreci diye sanırım biraz geçiştirdiler :/ ama çok şükür sağlıklı olduğunu duydum 🦋😍