Yasminazra Arkadaşlar ayaklarım ve ellerim çok sıcak alev atıyorr yangı vuruyor... Bunlar normal mi yoksa bi rahatsızlık verir mi ? Nasıl düzelir bilen var mı ?
melekyildirim Yasminazra normal bu canım Doğuma kadar olacak malesef ki 38 haftalığım bende de aynısı var sürekli elim ayağımı soğuk suyla ıslatıyorum soğuk su şişelerini ellerime ayaklarıma koyup rahatlıyorum biraz da olsa
Ikinciyibekliyorum Yasminazra ayni şeyden muzdaribim canim. Gündüzleri ve geceleri yatmadan once ayaklarim icin kova aldim ayaklarimi soguk suyun icine koyuyorum gunde 4 5 kere . Yatmadan incd yapınca da iyi geliyor sabaha kadar 🤗🤭
gzemtum Yasminazra canım kan tahlili yaptır kansızlık veya gebelik şekeri olabilir doktoruna danış bence
Yasminazra melekyildirim bende sık sık ellerimi ayaklarımı yıkıyorum bi sorun var diye korktumm çok şükür yokmuş
NaimeYilmaz Yasminazra gebelıkte nerdeyse hepımızde kansızlık olusuyor sanmıorm ya şeker ya hormonlardır
gzemtum Yasminazra kansızlık el ve ayaklarda yanma ve hatta nefes darlığı ve kalp çarpıntısı bile yapıyor gebelikte belli bir sınıra kadar kansızlık oluyor ama onun altında da olunca dediğim seyler görünüyor doktoruna danış bence
Neres Yasminazra cok normal canim... benim eller ayaklar hem yanıyordu hem uyuşuyordu ve davul gibi sisti :( Suyun icine biraz tuz at ellerini ayaklarını 10-15 dakika onun icine koy çok iyi geliyor
Charlotte Dün gece tam 3 kere uyanıp el ayak yanmasından bütün vücudumu suyun altına tuttum yatağa geliyorum aşırı uykum var ama tekrar aynı yanma başlıyor😞 çıldırcam sanırım