Kızlar iyi akşamlar doktorum 2 hafta sonra dediği sezeryani 3 hafta sonraya erteledi sebebi de uçak bileti almış tatile gidecek 41 haftada yaparız doğumu diyor ama o zamana kadar normal doğum başlamaz mi ?? Şimdiden ağrılarım var bide idrar yolu enfeksiyonundan dolayı erken doğum riskimin olduğunu söylemişti