Kadın doğum doktorları da yapıyor ama en iyisi perinatoloji yaptırmakmış benim doktorum öyle söyledi çünkü onların cihazları daha kaliteli salı günü yaptıracağım ben de ikiz olduğum İçin 1000 TL istediler ve yapılması gerekiyor varsa bi Allah korusun istenmeyen bi durum doğumdan sonra hemen müdahale edilir dedi doktorumuz