Babymina benim doktorum şeker hastası olduğum için yemeklerden önce ve yemek yedikten bir saat sonra ölçüm yapmamı söyledi . Günlük 10 kez filan ölçüm yapıyorum ben .bende bu marka kullanırım sizinle aynı .hastanedeki ölçüm aleti ile aynı çıkmıyor zaten hiç bir alet de tam doğru ölçüm yapmıyor hastane ile aynı olmuyor .aşağı yukarı 5/10 fark ediyor .ben sürekli hastanedeyim çünkü şeker için .karşılaştırma yaptım bı cihaz ve hastane ile .tam doğru ölçüm yapan makine var ama çok pahalı gerekli mi değil bence Zaten aşağı yukarı aynı sonucu veriyor hepsi . Yanılma payı hep oluyor ,çok araştırdım ben .