Mavi87 ZeynepUstaaa her 3 kişiden 2 si lina asel alin masal olacak sanırım.. çirkin isimler değil ama çok fazla var cidden.. benim fikrim, masal koyabilirsiniz 📖
ZeynepUstaaa Mavi87 masal ismini ilk hamileliğimde bulmuştuk ama o erkek oldu şimdi bi kızım olcak ve ikisi arasında. Kaldık ama masal olcak sanırım 🙂
Ela20 ZeynepUstaaa soyisimde A harfi varsa Lina, fakat soyisimde A harfi yoksa masal. İsim numerolojisi ile ilgileniyor musunuz bilmem ama iki ismi de beğendiyseniz cakralarina bakın hangisinin çakrası daha iyiyse o ismi koyun.
Ela20 ZeynepUstaaa Lina isminde 3.,9., 5.,ve1. Çakralar var. Soyisimde 2. Çakra(B,K,T), 4. (D,M,V), 6.(F,O,Ö),8. (H,Z),7.(G,P,Y) çakralardan varsa gayet ideal bir isim Masal isminde 4., 1., 3. Çakra var.