NaneLimon36 İyi akşamlar kizlar biz bu hafta yavaş yavaş alışverişe başladık 24. Haftamizdayiz yeni doğan zibından kaç tane alınması gerek sizce doğum Ağustos sonuna denk geliyor şimdiden teşekkürler 😊
annesininpirensesi NaneLimon36 Cok alma hemen buyuyolar reflusu veya kusmasi cok olursa dogumdan sonra ek alirsin 8.9 tane yeterli bence zaten hemen yikiyoz ama sen bilirsin ben aldim aldim birikti duruyo ilk hamileligimde bu ucuncu onlari kullanacM hic zibin ihtiyacim yok ikinci kizimada almadim ilk kizimin kiler yetti
NaneLimon36 annesininpirensesi evet annemde öyle söylüyor çabuk büyüyor en fazla 10 tane alsan yeter dedi . Çok teşekkür ederim 😊
annesininpirensesi NaneLimon36 Rica ederim ben alip da giydiremesigim bile oldu iki kizim var buda erkek kizlarin zibini yeterde bikac takim alicam insallh