Alara005 Gebelik zehirlenmesiyle ilgili bilgi sahibi olan var mı benim tansiyonum 14/9 takip edeceğiz dedi doktor idrarda protein kacagi yok dedi ama 24 saatlik idrar testsi yapacakmış
Derinin-annesi Benim riskim var.İdrarda protein kacagım var.Sizden de 24 saatlık idrar toplayıp sonucunu degerlendirirler.Tansiyon ilacı kullanıyor musunuz?
Derinin-annesi Alara005 benim spot tahlillerimde cıkıyor.Henüz 24 saatlik toplamadı.Ama 37.haftamda sezaryen olacagım.
Derinin-annesi Alara005 Her hafta test veriyorum.Bazen eser bazen pozıtıf bazen de negatif cıkıyor.Tansıyonum düsük su an.Ama yinede yakın takıp ediliyorum.