Gulseninannesi Kızlar şuan 26+3 haftalık gebeyim. Temmuzun 15nde falan tatile gitmeyi düşünüyoruz. Doktor kontrolümde daha yeni oldu 1 ay sonra gidicem soramadım. Bu haftalarda yolculuk yapıp denize giren falan varmı ? Bi sakıncası olurmu acaba ? 🤔
Mjhcrgmc Gulseninannesi Bizde 31. Haftamızda gidecez tatile doktorum 27 yi geçtikten sonra denize gir bol bol dedi ve 34 e kadar yolculuk yapabilirsin ama 2 saatlik molalar vererek dedi bakalım
Zozi Gulseninannesi cnm ayni hafta ben de gidicem.bi sorun olmaz diye dusunuyorum.daha doguma baya oluyor.
sydv Gulseninannesi biz de bu gittiğimizde sormuştuk doktorumuza tarih belli değil de yakın yerler olsun dedi hava çok sıcak olmasın girerken deniz suyu sıcak olsun dedi 😀
Ozteber Gulseninannesi ben tatile 27haftalikken gittim ama doktorumdan izin almıştım gitmeden kontrolünü yaptırdım gelinceye kontrolünü yaptırdım izin almadan gitmeyin bence