Ilkayy gebelikte beni en zorlayan şey galiba otururken yemek yerken hatta yürüyüş yaparken bile sebepsizce ağlıyorum sonra niye ağlıyorum ben diye sinirim bozuluyor daha çok ağlıyorum 🤦🏻♀️ eşim artık korkmaya başladı galiba psikolojik destek mi alsak diyo 😅