Ilkayy Minikmucizem22 canım ben birtane kullanıyorum kokmuyor ama sırf balık yağı değil içinde büsürü şey var
Busbushatun Minikmucizem22 new lifr efalar var kokmuyor hemde gebelıkte emzırırken fılan kkullanılıyor
Ilkayy Minikmucizem22 tabi biraz pahalı ama içinde c vitamini demir vitamin b3 vitaöin e vitamin b6 vitaminb2 Vitaminb1 bakır folik asit iyot B12 omega3 dha balık yağı hepsi var çok iyi bi vitamin araştırın interneteende ben 60 lısını 150 almıştım ama bütün vitaminleri tamamladı adı 9m10daysviy
Dilekcnkn Minikmucizem22 Regenesis balık hapı kullanıyorum sıfır koku yani sanki çikolata gibi kokuyor 😂
karamelito Minikmucizem22 regenesis max kullanıyorum bende ilk baş çok korktum ama dışı çikolata gibi kokuyor severek içiyorum 🥰 ama takviye edici ilaç olduğu için doktor yazmıyor biz bittikçe alıyoruz.
44Queen Minikmucizem22 ocean mummy kullanıyorum buz dolabına koyarsanız kokmaz havalar ısındığı için dışarda olunca kokuyor
-Kbra8- Regenesis max. 13.haftamdan beri kullanıyorum 38.haftamdayım. Koku yok Bide sonradan ağzına gelmiyor kokusu tadı. Çoğu balık yağında geliyormuş. Ama tek balık yağı değil bu. İçinde 10tane daha başka vitamin var 😊
Gamzeeakt Minikmucizem22 oceanın hamileler için olanı var normalde hep ağzıma geri gelirdi balık yağından nefret ederdim ama bu kullandığım hiç öyle değil birde zadevitalin hamileler için olan balık yapı hapı var o da çok iyi ağzınıza geri gelmiyor