Ebru6161 Normal beklerken tansiyon yüksekliginden epidural sezeryanla geldi minişim sorusu olan varsa yardimci olablrm😊🙏
cryingbaby Ebru6161 bende yarin spinal sz olacagim, korkuyorum, igneden de belden uyusmaktan da, sondasi bilmem nesi beni neler bekliyor😔 sut gelir mi gelmezse neler yapiyolar vs
Ebru6161 mucizemmmmmmmm bende 36haftada basladi ani terleme başimin gerisinden öne dogru yayilan sicaklik ve ara ara ödem son zamanda fazla ödem oldum ilk bir hafta takip ettirdm normaldi son iki nst kontrolmde ölcmlerde hep yüksekti
Ebru6161 cryingbaby korkmana gerek yk canim sinek isirigi kadar acimiyor bile sondayi zaten uyustuktan snra takiyolar şuanlik sütüm gelmedi ama çay aldm sürekli emziriyorm süt gelmesede mecburen mama takviyesi yapyorm emzirmeden önce 🙋🏻♀️