Merhaba arkadaşlar, ben 7hafta+3günlük hamileyim. 3-4 gün önce tuvalet kağıdında küçücük pembemsi bir şey görmüşdüm ama nokta kadardı. Bir de bugün gördüm biraz daha kahveye yakıntı sulu gibi. Hem de koronayım. Doktora gidemedim ultrason için. Pazartesi inşAllah gide bilicem. Sizce kötü birşeymi, başına gelen varmı? 🤷🏽♀️