Kızlar haftayam muayenem var akıntım çok oluyor kokulu ben afedersin ama gebelik düşünmüyordum yeni Doğum yapmıştım bi yakınım ile anlaştım lazere başlayacaktı 1seans gittim sonda bir dahakinde jilete vur gelsin iyice kökü dedi sonra yasak vs vs ben eşimden çekindim o halde görmesin diye çıktıkça jilet vurdum nede olsa eğilasyona başlıycqm sonra hamile kaldım o öyle kaldı ben hala jilet vuruyorum şuan da iyice kök çıksın ağda yapıcam ama doktor muayenemde sadece üst kısma alıcam doktoruma akıntım olduğunu söylersem alttan muayne etmek istemez değilmi