smsek23 arkadaşlar şeker ölçümü nasıl yapılıyor ağza loma aldıktan 1 saat sonra diyorda mesela ben 8 de yemeğe başladım yemek 8 20de bitti diyelim eğer 9da ölçersem 40 dakikalık şekerime bakmış oluyorum
Taze_gebe smsek23 ilk lokmanı 8de attıysan ağzına ölçümü 9da yapıyorsun☺️ yemeğin bittiği saati vs düşünme teknik olarak böyle hem diyetisyenim hem hastanede lab da böyle anlattılar 👍🏻 Ve çok oyalanmadan yememi söylediler acele değil ama oyalanmadan
mlkkk smsek23 şeker ölçümü sizin evde yapacağınız şekilde net sonuç vermez hastanede glukoz yüklemesi yaptırmalısınız açlık şekerine en az 10saatlik açlık sonrası bakılır sonrasında glukozlu su içerek tam bir saat sonra tokluk şekerine bakılır.