Hanımlar bende de aynı problem 15.haftadan beri var kaç kez ilaç kullandım ama maalesef gebelikte kesin çözüm olmuyor yoksa doğal yollarla da kesebilirdik😔 Seffaf su gibi akıntı sürekli var suyum normal cıkıyor sarı beyaz tortulu için ilaç kullandığım süreçte bile devam ediyordu ıslaklık ben rahmin kasılmasına ve büyümesine bağlıyorum kendimce çünki enfeksiyon kaynaklı olsa geçerdi şimdiye kadar. Ben çamaşır değişmekten bıktığım için çareyi küçük parça bezler de buldum yıkayıp ütülüyorum gün içinde sürekli değişiyorum kolaylık oluyor tavsiye ederim.