3 gün önce 3 buçukta kasık ve bel ağrısı yüzünden hastaneye gittim. Ve bebeğim çok kasılıyordu sanki böyle karnından çıkacak gibi… Acildeki doktor hiç birşey yapmadı. Magnezyum iç dedi gönderdi. Sabahına kendi doktoruma gittik. Bebeğin aşağı indiğini, rahme dayandığını söyledi. Açılman yok şükür dedi. Progestan fitil verdi. Bol bol dinlenmemi söyledi. Kasık ağrım hala var ve vajinam da baskı hissediyorum. Korkuyorum erken doğum olacak diye. Çok küçük daha aklım çıkıyor…. Aynı şeyleri yaşayan var mı neler yapıyorsunuz ?