Songulpyraz çatı darlığını riske atmak çok tehlikeli. Birden suyun gelip açılman olabilir 38. Haftadan sonra. Açılman hızlı ilerler sen sancını hissetmezsin acı eşiğin yüksektir son anda yetişirsin hastaneye vakum kullanılma olasılığı çok yüksek olur ki bu bebek için çok riskli. Senin içinde bebek içinde çatı darlığı riskli. Vakumu geç, omuz çıkması, fazladan kesi atılması, acil sezeryana dönme, kan kaybı. Bunlar çok tehlikeli durumlar. Darlığın varsa riske atma. Hem sağlık çalışanı hemde 2. Doğumunu yapacak bir anne olarak söylüyorum. Çatım dar değildi bebeğimin kilosuna göre geçebileceği şekildeydi 3 kilonun üzerinde olsaydı olmazdı evet 2800 dü kilosu. Suyum geldi tam 12 saat sancı çektim şiddetli o sancıyla açılma ilerlemeyince sezeryana alındım çünkü bebek kanala bir türlü girmiyordu. Ne kendine eziyet çektir ne bebeğine.