Deletedmom_5 Yarın 30. Haftaya giricem allah nasip ederse kızlar ama 32 de kontrolüm var çatı muanesi yaparmı dersiniz ?
Senaaa1 37.haftamızdayız bugün kontrolüm vardı yapar diye düşünüyordum ama haftaya yapacakmış yani 38.haftada bence gayet ideal bi zaman . 32çok erken
Merve9642 37 de yaptı benim doktorumda bir önceki muayenesinde de söyledi haftaya çatı muayenesi yapacam.diye