Pelin-1 Kizlar 9+6 hamileyim hergun iki tabak erik yiyorm nerdeyse cok canim istiyor sikinti olurmu ki fazla😐
[silindi] Pelin-1 neden olsun ki 🤔 ben de yiyorum ilk gebeliğimde 2 kg mandalina yiyordum günde simdiki de öyle hep meyve yemek istiyorum. Hamileliğinde sıgara alkol içenler var 👀
Bgmnrdmr Pelin-1 ben de sabahtan akşama kadar meyve yiyorum canın istiyorsa ye bir sıkıntı olmaz yemene dikkat ettikten sonra vitamin haplarindan daha faydalı sonuçta:)
Deletedmom_5 Pelin-1 Şekerli bir meyve değil sorun olmaz hatta sulu bir meyve olduğu için daha faydalı hem bağırsaklarınıda hareketlendirir :) şekerli meyveleri 1 taneden fazla yeme yeter :)
Pelin-1 [silindi] ne bileyim her seyin fazlasi zarat derler ama hic dayanmiyorum bi baslarsam duramiyorum😅
Deletedmom_5 Pelin-1 Erik konusunda bende öyleyim bir başladımı yarım kilodan fazla yiyorum hiç zararı olmadı çok sükür en fazla ishal eder zaten onada ihtiyacım var biraz 😁
Miray16 Gebelikten önce meyve ile aram yoktu önüme koysalar aklıma gelip yediğim bile olmazdı ama şimdi sürekli meyve istiyor canım portakal ve kavun aşırı tatlı geliyor yedikçe yiyesim geliyor 🤗