Merhaba bende hamileliğim de gebelik zehirlenmesi geçirdim 7 aylık hamileydim tansiyonum 17 18 di hiç düşünüyordu naparsam yapayım idrarımda ds yüksek protein kaçağı vardı 10 gün hastanede yattım serum bol nst ve sürekli tansiyon takibi yapıldı tuzsuz diyete başlandı sonra biraz düzene girdi ama tam anlamıyla degil hastaneden çıktım evde de aynı şekilde düzenli takip ettim 5 buçuk ay önce doğum yaptım bebeğimde kilo kaybı yaşandı sadece 1 hafta kuvezde kaldı onun haricinde bir sorun yoktu çok şükür bol bol su içip yediklerinize ictiklerinize dikkat etmeniz lazım benim hâlen zehirlenme devam ediyor daha geçmedi sürekli gidiyorum kontrole Allah’ın izniyle hiçbirşey olmadan kucağınıza alırsınız 🤗🤲