Merhaba canlar,nisan 2 sinde adet oldum 7sinde adetim bitti.30 nisanda gebelik testi yaptım pozitif çıktı.1 Mayıs normalde adet tarihim uygulamada gördüğüm yani 1 mayısta tekrar kan tahlili verdim 46 beta çıktı doktor geç döllenme sanırım dedi,iki gün arayla 131 ve en son dün verdiğim kan testinde 382 çıktı beta.doktorun dediği için geç döllenme sanırım.smdi ben kaç haftalığım ve bebeğimin kalp atışını ne zaman duyacağım çok heyecanlıyım bana bu konuda benzer şeyler yaşayanlar yorum yazabilir mi ?:)) bu arada dün ve bugün cok az kahverengi bir lekelenmem oldu..ben tabi yerleşme kanaması olabilir diye düşünüyorum..siz ne düşünüyorsunuz ??