Ben 2.el olarak almıstm. Aldıgım kisi bir iki defa kullandıgını söylemisti bende cok para vermeyeyim belki kullanmam hic diye öyle aldım. Kullanan varsa eğer bu içindeki beyaz valfi nasıl oluyor ağız kısmı acık. Bu sekilde olması normal mi acaba cünkğ makina bana cok güclü gelmedi