Cisemk valla fotoğrafçıyla konuştum,doğum mesai saatleri dışında olursa taksi parası 100₺ ek şu ek bu ek derken keyifsiz bi konuşma oldu benim için. Bir iki poz istiyorum bende sadece okadar. Hemşirelerden rica ederim kendi telefonlarıyla çekerler diye düşündüm,en kötü artık çıkınca bol bol çekeriz. İçerden çıktığı an da bizim görselimizde kalsın artık,çnkü en ucuzu 500₺ dedi. Bebeğe neler neler alınır diye düşündm