1_minik geçen gün bitti benimde aşırı derecede bir enfeksiyonun vardı. Hamileliğimden bu yana 2-3 keredir kulladım bir sıkıntı yaşamadım. Zaten doktorunuz ne verdiyse en doğrusu odur. Evet çıkrtıp direk ileri itin iyicene koyabildiğiniz kadar ileriye koyun zaten ilacın fazlasını vajinanız çıkartacaktır afedersiniz akıntınızla beraber enfeskiyon çıkacaktır. Çok geçmiş olsun enfeksiyondan çok çektiğim için😐