paradiseeeeee Linaninannesi_ bende bekliyim köşede birde doğumdan hemen sonra kaç kilo gidiyor ortalama
ummuhan-27 Linaninannesi_ a a a benim kizimin adi da lina olacak ve bu gidisle sanirim bende sezaryen olacagim 39 + 5 im ve hic bir belirtim yok. :/ Sezaryen sonrasi olusan bas agrisi icin neskafe , gaz icinse kompostu oneriyorlar genelde.
cryingbaby Linaninannesi_ yarin bende sz olacagim veeee kizimin adida Lina yani bende Linanin annesiyimm 😇