Kızlar anneme e devletten izin aldım özel araçla seyahat için. Açıklama kısmında yanında gidecek eş çocuk vs bilgisi istiyordu 2 kardeşimi ve babamı yazdım istenen bilgilerle birlikte. Kardeşimin biri 9 yaşında diğeride engelli. Babam zaten şoför onları getirecek . Onaylandı. Herhangi bir çevirmede sorun olur mu ? Bilgisi olan var mı ?