Busenr Merhaba arkadaşlar😊 6 haftalık hamileyim dün folik asite başladım sizce geç kalmış olur muyum? Bebek çalışmalarına başlarken başlanıyormuş sanırım folik aside benimki nerdeyse 2 aylık olacak ancak başlıyorum sorun olur mu acaba?
Dilekcnkn Busenr Sorun olacağını düşünmüyorum canım iki oğlumdada bilmiyordum hamile olduğumu öğrendikten sonra başladım bu gebeliğimde de 1 ay extra kullanabildim zaten 12 haftada doktorum bıraktırdı ☺️