Merhaba canlarım güzellerim. İkili tarama testini yaptırdım, sınır 1/300 müş ben 1/550 çıktım. Down sendromu ve trisomi 18 için risk degerinin altindasiniz sonuç negatif denildi. Fakat bu sonuçlar kesin tanı değil,tarama testidir yaziyor. Üçlü dörtlü tarama testini yapmadan,amniyotik sıvı almalıyız denildi. Sonra da bu sıvı alımının düşük riski var,annenin enfeksiyon kapma riski var dendi. Ne yapacağımı bilemiyorum. Dua edip ağlamaktan için ezildi artık. Madem ki yüksek riskli gebelik grubunda değilsem neden sıvı almak isterler. Sonuçta ilk gebeliğim dusugum yok ve yaşım 32