irorkay ErdemirinAnnesi benim doğum ağustos başı. Haziran başında sipariş vermeyi düşünüyorum. Ben kokulu taş ve karanfil kese yaptırmayı düşünüyorum
34_21_23 ErdemirinAnnesi açacak magnet, kolonya ve çikolata yaptırdım 20 şer tane kendim ailem ve bi kaç arkadaş için. ama gelmedi yarın gelir inşallah 😊bagnet ve kolonya çikolata etiketi bu şekilde 😊
ecemeric [url=https://resimyukle.xyz/i/UTJST2][img]https://i.resimyukle.xyz/UTJST2.jpg[/img][/url]P Biz de bunları yaptırdık 🌸😊
ecemeric Zeyzeyharun yasak mı bilmiyorum Instagram sayfası paylaşmak ama fark ettiysen resmin üstünde yazıyor canım orda bı baksan görebilirsin o sayfadan sipariş ettim. Bı arkadaşım benim de kendisi. Kapı susumu de ona yaptırmıştım çok memnun kaldım ben