Ben kendim doğumu başka ilde yapacağım demiştim elimdede uçağa binebilir raporum vardı onu yüklemiştim izin çıkmıştı ablnız gelecekse burada post vardı arkadaşlar hastaneden refakatçi belgesi die bir belge almışlar öyle okumuştum onunla izin almışlar görürlerse yazarlar sanırım