miskokulum1 bana 37. Haftanın sonumda bakıldı ama bazı doktorlar 35 ten itibaren bakıyormuş erken doğum vs olursa diye . Parmaklarıyla bakıldı . 2 snlik bir işlem acı kesinlikle yok. Ben kendimi kastım bıraz acımadı ama kesinlikle ikinciye bakılsa daha rahat olurum . Burda herkes çatı muayenesi çok abartarak yazıyorlar . Gözünüzü korkutmayın kızlar kesinlikle rahat olun