Aslim34 ağır olmasan da sonuç da hamilesin bilgi vermek kötü bişey değil ki, hem için rahat eder.. neyse siz bilirsiniz,nasil isterseniz.. benim söylememe sebebim bu yüzden ikizlerimden bi bebeğimi kaybettim bu konuda çok hassasım, başkası dahi olsa söylemek istiyorum, tabi ki ilaç önermem doktor söylemeden. eğer giderseniz haber verin ne ilacı verdi ne yaptı bebek iyi mi diye.. 😉