mervederin canım ben 25. Haftamdan beri çekiyorum o sancıyı ilaçlarla önlemeye çalışıyoruz doğumu çok şükür 36 olduk bizde muhtemelen bebişin baskılarıdır nts de de direk sancı çıkar bence doktorunla görüş ne kadar kalsa seninle gelişimi için okadar iyi sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza 🤗