Merhaba arkadaslar
20 gundur suren siddetli sirt agrim yuzunden bugun doktor randevumda urolojiye yonlendirildim 3. Evre bobrek buyumesi varmis.. 34 haftalik hamileyim bebegin basi maalesef cok yukarda ve dogum kanalina hala girmedigi icin cok baski yapiyor boyle devam ederse bobregimin ilerde islevselligini kaybedecegini soylediler. Hemen yarin sabaha ameliyat belirleyip katater takimi yapilacagi soylendi. Kendi doktorumda onayladigi ve baska bir yolunun olmadigini soyledigi icin taktiricaz mecbur.. dogumdan sonra cikartilicakmis. Aranizda boyle bir durum yasayan, bilgisi olan nasil yapildigini bilen ve yan etkisini goren var mi acaba?