Asliylmz14 benim şöyle olmuştu, açılmam vardı nişanımda gelmişti ama bende tık yoktu hiç bişey hissetmiyodum doktorum suni vererek dogumu başlatalım dedi bende 1 gün müsade istedim madem suniyle her türlü dogum olucak bari otu suya koyuyumda belki faydası olurda sancılanırım demiştim ki dedigim gibide oldu otu suya koyup ot açıldıktan sonra benim sancılarım başladı ama dedigim gibi benim açıklıgım felan varıd